Stránky

28. 11. 2016

Na cestě k Dolomitenmann 2017, 11/2016

Dolomitenmann 2017 je těžký štafetový závod, kde každý si sáhne na dno svých sil, i kdyby si tento závod šel jen "užít". Rozhodl jsem se zaměřit celou sezonu k této osobní výzvě a seriál mých milníků přináší shrnutí jedné roční přípravy. Končící listopad a 12 dní do ultra běhu Pražská 100.


Ačkoliv se to nezdá, Dolomitenmann 2016 mi pozměnil radikálně plány. On to tak nebyl samotný závod jako spíše tu tlustou čáru přede mnou načrtl Šimon Babíček a posléze dorýsoval i zbytek týmu. 

Závod, výkony a přístup závodníka musí být stejně extrémní jak extrémní závod DM je. V tomto roce se mi postavilo všechno na hlavu, splnili se mi tajné sny,i proto jsem se rozhodl si splnit v letošním roce i další můj Ultra Runner sen. Tím snem je účast na Pražské 100. Sice nepoběžím hlavní trasu (pro letošek 140km), ale dám si dětskou 80ku.


Datum akce :10.12.2016 start v 8:30 v Jincích.
Cíl : Praha Modřany
Trasa : Někde přes Brdy. Detailní trasa bude známá za 5 dní
O akci vice : zde

Profil trati 


Live tracking bude možné sledovat na Garmin LiveTracku, takže kdo chcete sledovat můj počin dejte vědět a přidám Vás do seznamu.

Na této cestě nebudu sám. Spolu-běžkyní mi bude Jarka Zelená a supporter na CP si odbude Jirka Ulrich. 



Žádné komentáře: