Stránky

11. 6. 2020

SMASHRUN stránka pro Vaše běhy

Úplně náhodou jsem narazil na stránku SMASHRUN, kde mít svůj běžecký archiv a nad ním mít běžecké statistiky....
Je tady mnoho stránek s podobným zaměřením. Strava, Endomondo, Garmin Connect, Nike+, Suunto, Polar Flow atd.


V čem je právě tato stránka vyjímečná. V podstatě v ničem. Umí všechno jako ty předchozí. Ale základní rozdíl je v tom, že je věnována jen a jen pouze běhu. Za stránkou stojí tři hobby běžci, které běh baví a jako já se rádi kochají, motivují, sledují svůj postup běžeckým životem. Takže vše je navrženo tak, aby z jedné stránky se běžec dostal k nejrozmanitějším statistikám běhu. Velkou měrou však se v celém pojetí webu prolíná zábava. Takže různé zábavné hlášky Vás mohou překvapit mezi seriozními radami z různých běžeckých webů. Nejzábvnější části je přepočtení běžeckého výkonu,přesněji běžeckého výdeje kalorií na nějakou tu stravu, kterou jste právě vyběhali. Takže se člověk zasměje kolik hamburgrů, piv právě ztratil po doběhnutí tréninků.

Velkou motivací je získávání odznaků. Za cokoliv a na jakékoliv úrovni najdete nějaký odznak s nějakou motiváční hláškou či příběhem. I tato drobnost dokáže pobavit nebo motivovat k extra míli.



Celý Váš běžecký život máte pod kontrolou. Takže můžete na webu zůstat jako solitér nebo se propojit v sociální běžecký život. Můžete přivést své přátelé, vytvořit si sociální síť kamarádů a s nimi se motivovat v různých statistikách. Podle demografického filtru můžete sledovat stejně nadšené běžce. Věk, země či přístup k běhání je jen výčet drobností, kterými ovlivníte sledování běžců někde po zemi. Ale to záleží jen Vás, jestli si účet nastavíte na solitéra, tak trochu "stalkera" a nebo se odhalíte jako sociální fanoušek. Takže Like, komentáře, Vaše statistiky jsou vidět všem a Vy vidíte stejné informace u Vám podobných běžců. Já osobně být vidět nemusím ale tahle funkce ja fakt super, když se chcete vykopat k běhu v počasí, kdy pes raději zůstává v boudě.

Většina funkcí je zdarma. Za skoro 800 Kč je pak Smashrun Pro členství, které přidává analytické funkce. Jestli stojí za to? Cena je mnohem nižší než předplatné Endomonda či Stravy, ale já tam našel zbytek chybějících funkcí, kvůli kterým jsem používal několik webů na jednou a předplatil jsem si mnohem dražší členství.

Odkud tam ty běhat sypat? Je tady tak přehršel propojení s webem Strava, s weby výrobců Sportesterů, aplikací že já jsem osobně nenarazil na nějaký problém. Ale určitě někdo bude na tom limitu, takže může napsat vývojářům, kteří poradí a určitě rádi vysvětlí absenci nějakého konkrétního konektoru. Web nemá svoji mobilní aplikaci, takže můžete zůstat u své aplikace a najít nějakou cestu importu Vaší běžecké historie.



Ale o tomto webu bych mohl psát asi dlouho, koukěte na mojí pozvánku na SMASHRUN. Vyzkoušejte si základní verzi  a uvidíte...

Já se pustil do překládání této stránky, tak většina už  je v češtině a brzy bude celá. Takže kdybyste narazili na kostrbatý překlad nebo jen nesrozumitelný. Tak klidně pod článek sem s ním a opravím ho.  Občas po večerech už mě nenapadají správná slova....


Žádné komentáře: